Szukaj na tym blogu

środa, 14 lipca 2010

Trochę o mnie i dlaczego Fuerteventura.

Dlaczego akurat Fuerteventura, wyspa opisywana jako pustynna, pusta, jałowa i o szalejących huraganowych wiatrach. Żadne z tych określeń nie zachęca do odwiedzenia tego miejsca przez stereotypowego urlopowicza. Jednakże dla mnie jest to wyśniona kraina.

Otóż nazywam się Konrad. Tuż po maturze postanowiłem zrobić kurs instruktora Windsurfingu. Sport ten jest moją pasją od dawien dawna. Licencja instruktorska niemieckiego zrzeszenia szkół sportów wodnych działającego na całym świecie (www.VDWS.de) umożliwia mi pracę w najwyższej klasy bazach windsurfingowych, których jest ponad 500 w każdym zakątku świata. Do zdobycia owych uprawnień jest mi potrzebna 100 godzinna praktyka. Wybór padł na Fuerteventurę, miejsca gdzie rok rocznie odbywają się zawody pucharu świata w windsurfingu. Miejsca legendę windsurfingowego świata. Po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi na mojego maila od szkółki Watersports Fuerteventura natychmiast zdecydowałem się na wyjazd.

--------------------------------------------------------------------

Why Fuerteventura? Island describe as barren and windy. Non of this adjectives is absorbing for average Mr Smith, but for me it is a paradise.

My name is Konrad. At one after my Mature Exam i decided to do Windsurfing instructor course. Windsurfing is my hobby since long time ago. The course give me possibility to work at all Waters sports center around the World. There are some about 500 Windsurfing schools, where I could work. To get Windsurfing Instructor licence is necessary to make 100h training period. I chose Fuerteventura. Island on Atlantic Ocean where yearly take place World Windsurfing Cup is for me the best. I want to write on this blog how my dreams come true.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz