Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 lipca 2010

Bilety lotnicze.

Po długich poszukiwaniach, w końcu znalazłem idealne i dosyć tanie połączenie lotnicze na wyspę.
Interesujące mnie połączenie to Warszawa - Fuerteventura. Nasz przewoźnik krajowy LOT, zaproponował mi podróż przez Madryt, jedną opcję z nocowaniem, inną z oczekiwaniem 12h. Cena przelotu nie należała do najniższych (1400zł min). Prosiłem o pomoc w biurze podróży specjalizującym się w organizowaniu wycieczek na kanary. Podobnie. Cena i czas dotarcia był podobny.
Postanowiłem na własną rękę szukać połączeń,które odpowiadałyby mi cenowo i czasow
Wykorzystałem skaner lotów.

Skorzystałem z linii lotniczych RYANAIR, które oferuje najtańsze loty na Fuerteventure z lotniska Dusseldorf-Weeze. Port lotniczy znajduje się w odległości 70km od miasta Dusseldorf i 10km od Weeze. Wylatuje z Wrocławia, wracam do Gdańska. Warszawskie lotnisko, nie obsługuje linii Ryanair. Koszt całej mojej podróży zamyka się w okolicy 800zł. Jedną niedogodnością jest czas oczekiwania na lot w Dusseldorfie 5h. W godzinach nocnych.

----------------------------------------------------------------------------


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz